What´s friday nigh like in real life? Wine, good people,series and homemade pasta

Hola!

So I when to Viki´s room to socialize tonight. I had a really good time and so many people complimented my tattoo ❤ Hurray!

ImageImageImageImageImageImageImageImage

Then I whent to Dora´s room to chill down and go slow and talk gossip and bullshit and have a good time. And now I am eating homemade chilli-veggie-pasta, which I made earlier today. YUM!Image

And now I am gonna watch series – the X- files. Or Dexter.  But first, a good-night duck pose for yah! XXX. Sweet dreams!

Bilde tatt 21.09.2013 kl. 01.17 #4

Over and out. Cheers, Maypaj.

Cartoon of my life part 3: The evil wine

Image

Cartoon of my life: part 2!

Image

aWohooo! New view and visitors record! Hurray hurray!

Wow, peeps! This is amazingly great!

Image

Thank you for reading my blog! I am celebrating right now with potatochips and sourcream! Norwegian style! Haha.

This is my sleepy-happy-drunk faces! ImageImageImage

Anyways, now I am gonna watch X-files! Wooop wooop!

Over and out! Cheers, Maypaj.

Aphex Twin, wine and good people

So I ended up not watching the film either….I went to Sams room and we went to se “the boys” as we just call them.

20130917-015513.jpg

20130917-015635.jpg

It ended up with wine ands goodtimes! We watched music videos and came a cross Aphex Twins “Window licker” which I haven´t heard in such a long time! Sharing it with you guys for old times sake. Enjoy!

Over and out. And good night!

Cheers, Maypaj.

Cheese, clogs, streetart, beer and god times! Oh, Amsterdam I love you!

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImagesImagestreetImageImageImageImageImageImageImageImage

Over and out. Cheers, Maypaj.

Saturday night skype with Margit <3

After power-napping for three hours and finishing my assignment for tomorrow I skyped with one of my lovely and best friends from Norway, Margit. This is briefly how the conversation whent:ImageMargit:hello!Burp a durp. HANGOVER. Durpatyuråal. Ahhhh.

Me:Hola! Yeah, HANGOVER me 2, burp burå a durp durp. Lolllolini.

ImageMargit: Burp burp, boys are bastards, burpadurp.

Me: Yah. Burp, burp durp durp, mhm, burpadurp.

ImageMargit:  I look dead. moahaha.Tired. Burpadurp. ZZZ. Durp, burp.

Me: Moahahaha. Me to. Look like a corpse. Hanover. Burpdurp.

ImageMargit: Burdp, durp, pretending to pick my nose. Burp. Hahah. Durp…zzzzzzzzzzzzzzz. Burpagood night!

Me: Moahahaha:-p. Durpaturpdurp. LOL. We are so pretty today. Durp. I = drink Wine ❤ durpnight!

Over and out. Cheers, Maypaj.

Link

I got a visit from a very drunk and highasakite Sam and Sara. I showed them the “cool beans” clip from Hot Rod.  Nice evening!

Super awesome party at “Mediamatic Fabriek”


Today I am going to a student party at the Media Fabriek. Why? Because PRISM BREAK feat. DJs Emile Zile & J-Baggs (ABNIC) and Rosa Menkman (visuals) is going to play there. I don´t have a clue of how their music sounds, but their stage names sound so cool that I gotta go.

Image

Well, the mainreason for attending is of course to get to now the New Media students better. I met my class earlier today at the welcome meeting and they seem really nice!

Image

So now I am drinking wine and loading up for a good night.

Image

And the best thing of all: I got a chair! Wohoo! Or, I have borrowed a chair and it feels so goof to sit in it!Image

Tomorrow I will have a photo dump to show you have fun and super awesome the party was! Wooojah!

Over and out for now.

Cheers, Maypaj.