Cartoon of my life: Cuddlesession and movie-night gone wrong

Hey,

so today has been a slow and lazy cuddle monday. The only problem is that every time I cuddle Lucas it takes three minutes (max!) and I fall asleep. I guess I am a simple soul that way. Touch my head and it’s zzzzzzz……moahaha.  So in other words, there was no movie-night after all. Oh well, next time maybe…hahaahha. 

Image

 

Cartoon of my life: Eat, sleep, eat! Hangover sunday.

Hola!

I’ve always loved food! And especially the day after I’ve been out. When I am hungover and tired I all do is cuddle upon the couch with loads of water and snacks to recover while I watch films, series and draw. Kinda looks like this: Eat, sleep, eat, sleep…in a continuous loop. Haha. 

Ps: Click on the image to enlarge it!

Image

Cheers, MayPaj.

New blog-design and new music

Video

Today I have worked on my retake, played wordfeud, skyped my cousin and my friend Margit and watched series. Oh, and I also changed my blogdesign. What do you guys think?:-)

Margit showed me this great music that I have to share with you guys. Enjoy! And have a nice sunday.

Cheers, MayPaj.

A visit to the market and apple pie for breakfast

Hello! Yesterday I went to the market across the street with Suzanne and bought cheese, flowers for my lovely hubby (trying to be a romantic), a new scarf (since the ferret always steels mine) and two pictures to pimp up the apartment walls with. Such a lovely day! I am definitely going back to that market next weekend. ImageImage

 

Then I watched the new Sherlock episode with Lucas. OMG! I love Sherlock ❤ And Lucas. Of course. 

Image

Today I had breakfast with Suzanne at “Winkel” and we had apple pie for breakfast. YUM! Best pie ever! Then I had a “fixing day” paying bills, cleaning, delivering back a loaned bike, before I biked around enjoying the sweet sunny weather. I love Amsterdam!

Image

 

Over and out. Cheers, May

 

Asian-seaweed-noodle-soup with fried veggies and shrimps + free sushi

Ahhh, assignment is delivered, group meetings are finished, so now it is time for full chillaxasion!I ordered a asian noodle- soup with seaweed, fish-bolls and fried veggies and shrimp from Issa Deli through Just-Eat.nl. And it is jummy! Plus I also got four bits of free sushi ❤ dont know why but its totally cool by me!

Image

I am now gonna watch series. This thursday just turned out perfect!

Over and out. Cheers, Maypaj.

Sickness = ultimate lameness

Morning!

Sorry I haven´t been posting so much fun stuff the last couple of days, but I am still sick, and it´s no fun, so that´s why. My body is getting tired and painfull of lying all the time. But what to do, hah?

So I am stuck in bed with series for the third day. Wooh. Never thought I was gonna say that I could get tired of doing that, but I acually am. So if you want to make my life better, send me suggestions of really good films and series. I really need it!

Image

over and out. Cheers, Maypaj.

Eminem – “Puke” + Ice tea and “Burn notice”

So unfortunately I am still sick after sleeping for hours. So I found a cozy song by Eminem that kind of describes how I feel, except bacterias make me puke, not Lexi.

Anyways, here I am drinking ice-tea and trying to watch “Burn notice”.

Image Image

Over and out for now. Cheers, Maypaj.