Coffee and beer fun with Renske at Spanjer van Twist

Hey!

Today I worked my ass off before I met Renske at Spanjer van Twist (my favorite bar in Amster so far) for coffee and then beer. I of course ordered a 0,5 l beer. Daaa! Norwegin style! ❤ And we had a good laugh when Renske ordered the regular beer which is super small compared to the large one. Omg! Haha. It was so funny I had to make a cartoon strip about it. And the funniest part was probably that we both became ‘brisne’ (tipsy) after one beer each (although I must say that I definitely have better tolerance and drinking style than Renske. moaahahah. Ps. sorry Renske!)

Anyways, here is the cartoon of my life: Coffee and beer lol with Renske’.

PS: Click on the image to see it in larger version 🙂

Image

Cheers, Maypaj.

Friday = wok and wine day!

It´s finally friday and I am starting my weekend with good food and wine. Yum!

Image

Image

Also wanna recomend this great song by Yuna. “It´s called “live your life”.

Enjoy!

And have a nice weekend!

Over and out. Cheers, Maypaj

Ben & Jerrys and Breaking Bad

Ah, enjoying my two favorite things: Ben & Jerry ice-cream and Breaking Bad.

Image

Have a nice friday guys you to guys ❤

Over and out. Cheers, Maypaj.