HeartRip

heartsorrow

Frightenig feedback time! Jikes

Hola!

The moment of thruth has come! Ta ta ta daaam!I would really like to get your opinion of my blog so that I can improve it and myself šŸ™‚ So please give me feedback – good or bad! Thanks!

Cheers, Maypaj.

Listening to old, good music after being kicked out of the UvA yesterday. LOL.

Shit. Just got up. Waaaay to late and exhausted after the assignment marathon yesterday. But we made it!

We worked so late that we got kicked out of UvA yesterday. Haha. Here is the homeless gang!

ImageImageImageImage

I just started listening ti Kim HiorthĆøy again. HavenĀ“t heard this music in years, so decided to share Ā a song with you. Enjoy!

Over and out. Cheers, Maypaj.

Shark-spooning and listening to First Aid KitĀ“s “Dancing barefoot” (Patti smith cover)

Wondering what exciting adventures IĀ“m up to? Well, sorry to bore you but I am still in bed watching series and spooning my shark ā¤

Image

But I wanted to share this great cover of Patti SmithĀ“s “Dancing Barefoot”, sung by First Aid Kit. It must be one of the greatest covers I know. Enjoy!

Over and out. Cheers, Maypaj.

Sickness = ultimate lameness

Morning!

Sorry I havenĀ“t been posting so much fun stuff the last couple of days, but I am still sick, and itĀ“s no fun, so thatĀ“s why. My body is getting tired and painfull of lying all the time. But what to do, hah?

So I am stuck in bed with series for the third day. Wooh. Never thought I was gonna say that I could get tired of doing that, but I acually am. So if you want to make my life better, send me suggestions of really good films and series. I really need it!

Image

over and out. Cheers, Maypaj.

Eminem – “Puke” + Ice tea and “Burn notice”

So unfortunately I am still sick after sleeping for hours. So I found a cozy song by Eminem that kind of describes how I feel, except bacterias make me puke, not Lexi.

Anyways,Ā here I am drinking ice-tea and trying to watch “Burn notice”.

ImageĀ Image

Over and out for now. Cheers, Maypaj.

I wish I could puke a rainbow right now

God, IĀ“ve been soĀ nauseous today that I have to complain a bit here and tell the world how sorry I feel sorry for myself. And on top of that I have had a fucking painful crick in the back for the last few days. Ahhhh, my life is not great right now.

I feel like this:

puke

I have been watching series and drinking water and tea and sleeping most of the day to make it go away. Unfortunately the sickness is still here. Bah. But I managed to Ā finished my assignment – hurray! So now I am curled up on the couch getting ready for more series.

I hate being sick but right now I just wanna puke it all out and be finished. BLAH. And if the times comes that I have to puke I really wish I puke rainbows!Ā 

Over and out. Cheers, Maypaj.

Concept mapping! Creative and chaotic!

WOW! I have now been reading a five pages long text about “Societies of control” and ended up with this HUGE conceptmap ( I donĀ“t think I am so good at this. haha). And now I am gonna read a 20 pages long text about “protocol, control and networks” and put that as well in my conceptmap. ItĀ“s gonna be a mess!

Image

Wish me luck!

Over and out. Cheers, Maypaj.

Just found out that I have many silverfish in my apartmemt

I have been seeing som small bugs in my apartment lately and today I googled it and found out that it was silverfish.
20130923-201146.jpg

Fortunately they do no harm, unfortunately I dislike them very much cause I find them scary.

20130923-200949.jpg
Glad my husband is coming soon so I don’t have to hang out to long alone with these bugs. And til then I will have a newspaper close by my side. Smack, smack! Lol.
Cheers, Maypaj.

Ok. Now itĀ“s getting a bit creepy!

 

Sorry Jack Frank. We cant be friends anymore. You are now forever blocked! Bye, bye!Image

Over and out. Cheers, Maypaj.