Artsyfartsy: Pig Coffee

pigcoffee

Buy this piggy as bag, art print or wallclock here 😉 xxx

Cartoonofmylife:ExistensialSuperstars

daydreamingsuperstar

Cartoonofmylife: MondayZZzzz

Good Monday morning, and welcome to my newest post about how to deal with Mondays. Read my cartoon and follow my how-to-survive-monday-guide: Drink coffee. Loads of it. And you will be fine.

mondayzzThanks for stopping by! And stay tuned for more awesome cartoons and updates from my life in Amsterdam. Cheers, May

Cartoonofmylife: CoffeeLove

coffemakesitbetter

Cartoonofmylife: Sunday yolo wake-up-dancing

UntitledUntitled 2

Cartoon of my life: Café with Reneé and Renske

Hola!

Today the weather has been horrible! Rain, then sun, then rain and then buckshot and then more rain! But anyways, I defied the weather and went to ‘Barones’ with Reneé and Renske to have coffee. It was very nice, and although we were extremely let gang we had some good laughs (internal humor so no point in explaining. Mehe).

Image

Now I am gonna chill until the weather gets better. Have a nice day!
And thank you for stopping by my blog!
Cheers, MayPaj.

Cartoon of my life: Spring cleaning!

Hola!

How are you today?! 😉

Today I woke up with a load of energy, so I decided to use it on something constructive like cleaning our apartment. Lucas was shocked over how much of a energy boost I got after my morning coffee. Haha. And he was watching me with skeptic eyes when I ran around washing the whole place. Lol.

wtfwashy

Anyway, now it is supah clean here! Spring cleaning finished for now! Time for a Leffe beer and some fresh air.

Image

Cheers, Maypaj

Photodump ala early spring: Amsterdam I love you!

I like being a grown up. Cause that means that I can do whatever I want, like eating ice-cream that Vas gave me for breakfast. Yum yum! Here you can see he was enjoying one himself.Image

This photo is taken the last time Renske and I went for beer. I borrowed her hat to camouflage myself. Did not succeed. Unfortunately. Haha. But we had a awesome time!Image

Got tipsy on two beers. Lol. Getting old perhaps?Image

Trever and Vas enjoying their ice-cream and the warming sun in the garden at PG. Nice!Image

Vas practices for his next photo-shoot. Yes, the topic is pornography. Image

Goodtims! I love these guys!Image

Renske is hiding behind her beer trying to escape me from capturing the goodtimes! Haha. She failed.Image

Garfield the cat. The ultimate cuddlemachine. Always around begging for food. Mrrrr. Image

Two beers later…Image

Cartoon of my life: Oh, sun I have missed you so much!

Aside

Spring has finally began to come for real to Amsterdam! Ah, its so amazing! And as I told you earlier I spent my day outside in the garden. After getting some very needed vitamin D I now feel all weird, a mix of happy, meets energetic, meets tired, meets OMG its finally spring! Tanning absolutely feels good! You know, I sort of feels like I am a new person filled up with happiness and energy, but I am actually the lazy sofa pig I usually am. Haha. Oh well, I am gonna go with the flow and follow this good feeling. I am really looking forward to summer life and all the goodtimes coming up! Enough blabber for now. Hope you guys also enjoyed the day!

Ps. This is how happy I get when it’s sunny! Easy to please. Haha.

ImageImageImage

Cheers, Maypaj

Cartoon of my life: A new day = great possibilities!

Hola!

So today I woke up early, dragged my ass to the kitchen, drank a shitload of coffee and munched some bread before I head of to workout! Sportypants, I know! *PROUD*. Haha. Image

Then I went home and had a shitload of food. Mmm. Refill!

Image

And now I am currently enjoying the lovely sun in Amsterdam plus a Leffe beer ❤

suuuun

So far this day has been great!

Cheers, Maypaj.